My temple

Добре дошли в моя блог.Той ще обхваща най-вече нещата около тренировките ми и развиетието на паркур в България!

сряда, 18 февруари 2009 г.

Physical

Здравейте!

Първо да отоговоря на породилите се въпроси:
Не, не съм спрял да тренирам
Не,не съм зарязал блога
Не,не съм забравил за Team Movement

От доста време не съм писал,всъщност и от доста време не бях тренирал.Винаги съм казвал ,че "нямам време" не е оправдание.Получи се така обаче ,че наистина нямах време.Разбира се ,че можех да намеря 1 час на ден да потренирам.Предпочитах обаче този 1 час да отиде за сън който ми липсваше на последно време.

Успях да подредя нещата и направих няколко тренировки на вън.Като цяло съм разочарован.Времето през,което не тренирах си каза своето.Техникта успях да я възтановя бързо поне частично.Чувствам се обаче доста по-слаб отколкото бях началото на септември.
Отново стигаме до момента "повече сила"

Започваме отново по-добре утъпкания път :) тай-чи и упражнения от режима на team kaizen както и някой добавки от мен.

Реших да започна с ударна доза.(всъщност нищо особенно,но благодарение на застоя ми се оказа предизвикателство)

Тай-чи загрявка
повдигания на пръсти с 4 кг тежести на краката
4 серии х 25 общо 100 
заешки подскоци с 4 кг тежести на краката
4 серии х 50 общо 200
клек на цяло ходило изправен гръб
5 серии х 20 общо 100
клек на пръсти с подскод накрая 4 кг тежести на краката
2 серии по 10 общо 20
къси коремни преси 
5 серии по 20 общо 100
коремни преси
4 серии по 25 общо 100
упражнения комбинирани бицепс и гърди с дъмбел 5кг(по-тежък не можах да намеря)
10 серии по 20 с всяка ръка общо 200 на ръка
лицеви опори с вдигнати крака
2 серии по 25 общо 50

мноооооооооооого горещ душ накрая.

Това беше чувствам се добре ще продължавам за напред :)
Скоро се надявам да задвижим и Team Movement шумен отново




До скоро

Няма коментари: